Alla inlägg under oktober 2013

Av Eva Klingsby - 31 oktober 2013 20:34

Nu är det precis en månad kvar tills resan mot Riga blir av med pappa och syskon. Sen är det bara 1 månad och 5 dagar kvar till min födelsedag.
Mycket på gång nu.
Sen är det även bara 19 dagar kvar tills en gammal tatuering blir en ny tatuering. Det känns så otroligt skönt. :-)
Mitt nya liv ska även börjas snart.
Jag måste verkligen ta tag i mitt liv, jag kan inte fortsätta så som jag håller på.
Dags att ta sig i nacken och göra något åt sitt liv!
Spark i baken och se framåt!

Av Eva Klingsby - 31 oktober 2013 00:45

Jag mår dåligt varje gång vi diskuterar/bråkar.
Är så otroligt rädd att jag ska förlora dig.
Jag vet inte, men är helt säker på att jag inte skulle klara mig utan dig.
Jag känner mig inte hel när jag är ifrån dig. Jag känner mig ensam och trasig.
Du ljusar upp min dag, du gör mitt liv bättre,du gör till en bättre människa.
Du får mig så glad och lycklig.
En dag utan dig känns som ett helt år.
Min kärlek till dig är äkta och jag vill inte leva utan dig en sekund.
Du betyder så otroligt mycket för mig.
Jag älskar dig så mycket <3

Av Eva Klingsby - 29 oktober 2013 20:28

Du kommer nog aldrig förstå hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag älskar dig och hur mycket du gör mig lycklig och glad. Du har fått mig att må så mycket bättre än vad jag någonsin gjort.
Du gör mina dagar lättare att ta sig igenom. Du gör mina dagar ljusare och mina nätter lugnare.
Att få sova bredvid dig varje natt ger mig ett lugn i kroppen, få veta att du finns nära om det skulle vara något är en enorm trygghet. Du finns alltid i närheten om jag behöver dig.
Du ställer alltid upp och lyssnar på mig om det skulle vara något.
Du fanns där när det var jobbigt för mig och det är jag så tacksam över.
Och jag hoppas och tror att du kommer finnas för mig framöver.
Jag älskar verkligen dig så otroligt mycket <3 <3

Du gör mina dagar ljusare <3
Du gör mina nätter säkrare <3
Du gör mig så lycklig <3

Av Eva Klingsby - 28 oktober 2013 00:10

Hur finner man lyckan?
Hur vet man att man funnit kärleken?
Vad är meningen med livet?
Det finns otroligt många funderingar och många frågor, men var finner man alla svar?
Hur vet man att man funnit lyckan, kärleken och meningen med livet?
Är det en känsla eller får man något tecken?
Jag har lyckan, jag har kärleken, men meningen med livet har jag ingen aning om vad det är.
Livet känns ibland meningslöst, vad har egentligen livet att erbjuda?
Man födds, man går i skola för utbildning, en del får arbete, en del får leva på a-kassa eller socialen, lever ett tag till och efter några år så dör man.
Mellan allt detta vad var meningen med livet?
Är livet bara skola, utbildning, jobb eller bidrag?
Är det detta vi lever för?
En del lever ensamma, en del har sambo, en del är gift, en del har familj..
Är detta livets mening?

Jag drömmer om en familj, jag drömmer om en bättre framtid.
Drömmer om en man och några barn, en familj att älska och bli älskad av.
Är det meningen med livet att ha drömmar?

Finns så många olika funderingar och frågor som jag nog aldrig eller som ingen någonsin kommer att få svar på.
För var kan man få svar på sådana frågor?

En del drömmar kan gå i uppfyllelse, en del rinner bara ut i sanden.
Jag har många drömmar: jag vill ha en man som älskar mig för den jag är, jag vill ha barn. Jag vill ha ett jobb som jag trivs med. Få resa och upptäcka världen.
Alla har drömmar men alla drömmar kan inte slå in.
Då får man försöka komma på andra drömmar som med lite tur kan slå in och bli sann.

Alla har funderingar, frågor och drömmar, men alla kan nog inte få svar eller så finner dom inha svar.
Man får nog leva med att allt kan man inte få svar på.
Då är det bara att försöka leva vidare så gott det går.

Men alla finner nog sin lycka, sin kärlek och förhoppningsvis meningen med livet.

Av Eva Klingsby - 27 oktober 2013 02:03

Hemma
Jag blir galen ibland, har ingen ork till något. Känns som att allt är meningslöst, känns som att jag är den ända som tar ansvar, att det är bara jag som ska göra allt. Blir så otroligt trött och förbannad och besviken!!

Kärleken
När det kommer till kärleken så förstår jag att du blir arg på mig, jag är inte den du trodde att jag var. Jag var mer självständig och gör precis som jag vill och det hade du inte räknat med. Men du ska veta fast vi tjafsar så älskar jag dig så mycket och jag vill och tänker göra allt för att det ska fungera mellan oss två. För jag vill verkligen inte förlora dig. Jag vill ha dig i mitt liv för evigt. Du får mig att orka med dagarna, du får mig att må bra. Vill inte vara utan dig en sekund. Jag älskar verkligen dig <3

Av Eva Klingsby - 24 oktober 2013 23:16

Jag känner mig så otroligt glad :-D
Kan inte bli lyckligare än vad jag är just nu. :-)
Jag mår så bra och det känns så skönt att vara så här förälskad i en så underbar person.
Han får mig verkligen att må bra och jan gör mig så lycklig.
Skulle aldrig kunna hitta en annan som är så otroligt underbar, omtänksam, artig, ärligaabsolut den bästa som finns.
Jag vill aldrig och tänker aldrig byta uy denna underbara person.
Hellre dör jag.
Finns ingen som varit så otroligt mån om mig, att jag ska må bra, ha det bra, att jag ska ha mat, äta, ha kläder så jag inte fryser. Finns ingen som brytt sig så här mycket om mig någonsin.
Är så glad att jag träffat den underbara personen som får mig att må så himla bra och orka med dom mörka dagarna som han lyser upp åt mig. :-D ??

Av Eva Klingsby - 23 oktober 2013 22:28

Jag fick det svar jag trodde här om kvällen..
Jag blev otroligt ledsen, jag grät hur länge som helst.
Fast personen vill vara med mig, bo med mig och säger att den älskar mig så får jag aldrig gifta mig med honom... :-(
Jag vet inte hur länge jag kommer att klara detta " förhållande "..
Jag kommer snart bryta ihop.
Hur ska man kunna vara tillsammans i några månader/år och sen gå ifrån varandra?
Sen att han säger att han inte skulle må bra och fortsätta älska mig och alltid tänka på mig ifall vi går ifrån varandra någon gång, kan vi då inte gifta oss?
Förstår verkligen inte hur han tänker... :-/
Nu sitter jag här och tänker på det vi pratat om och skriver lite om det, medan jag låter moset i håret verka innan jag sla duscha ur det och vänta på att han ska komma hem..
Kan verkligen inte sova utan hans närhet.

Av Eva Klingsby - 21 oktober 2013 22:57

Jag vet inte om jag vill veta vad jag kommer få höra ikväll.
Är rädd att jag kommer få svar som jag inte vill ha.
Jag är så rädd och ledsen att jag kommer förlora en som betyder så otroligt mycket för mig.
Jag vill inte börja må dåligt igen, jag kommer inte klara av det.
Jag vill må bra som jag gjort nu dom här månaderna, men får jag fel svar så kommer jag bryta ihop totalt och må så otroligt dåligt.
Jag vet inte vad jag kommer göra då.
Jag kommer iallafall bryta samman och troligtvis gå under.
Kommer nog gråta i flera dagar.

Presentation

Glöm dina bekymmer, Imorgon kommer nya!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards