Alla inlägg under december 2013

Av Eva Klingsby - 4 december 2013 23:08

Det finns ingen som jag någonsin har älskat så här mycket som jag älskar dig min älskade underbara habibi ?
Jag är så fruktansvärt glad att jag har dig i mitt liv!
Jag kan göra precis allt för oss två.
Ett liv utan dig skulle inte vara ett liv.
Jag kan inte ens tänka dem tanken.
Gör jag det så börjar jag att gråta och må dåligt. :'(
Mitt hjärta slår bara för dig och det tillhör bara dig.
Och det kommer de alltid att göra.
Jag älskar dig så otroligt mycket! <3

Av Eva Klingsby - 2 december 2013 09:56

Jag är så otroligt lycklig med dig i mitt liv.
Ingen annan har någonsin fått mig att må så otroligt bra som du.
Fanns förut en ända dag som var den bästa dagen i mitt liv, det var dagen då vi två blev en.
Men nu finns det två otroligt bästa dagarna i mitt liv och den andra dagen var igår 1/12
Den dagen du satte ringen på mitt finger! :-D
Det är en av dom bästa dagarna i mitt liv! :-D
Jag är så otroligt lycklig att ha dig i mitt liv! Och jag är så otroligt glad att jag kommer få leva med dig resten av mitt liv och de är det jag vill. :-)
Jag tänker aldrig någonsin låta något eller någon få komma emellan oss två.
Jag älskar dig så otroligt mycket min älskade underbara habibi <3

Presentation

Glöm dina bekymmer, Imorgon kommer nya!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards