Alla inlägg under november 2013

Av Eva Klingsby - 27 november 2013 23:56

Jag är lycklig och glad att jag har dig i mitt liv
Jag vet inte hur jag skulle ha klarat mig utan dig
Du förgyller mina dagar med glädje och kärlek
Jag vill inte vara utan dig em sekund i mitt liv
Igen har någonsin visat sin kärlek till mig så som du gör
Ingen har hjälpt mig att må så bra som du gör
Jag vill alltid ha dig i mitt liv och dela mitt liv med dig
Jag älskar dig så otroligt mycket min älskade underbara habibi <3
Dig kommer jag aldrig att lämna!

Av Eva Klingsby - 26 november 2013 11:16

Det snurrar i mitt huvud.
Finns så många tankar och funderingar.
Vet inte hur jag ska klara allt detta.
Jag blir som illamående av allt som händer i mitt liv.
Allt bråk som varit, alla förändringar, allt hände på en och samma gång och jag hängde inte med.
Allt har kommit som en chock.
Jag orkar inte med allt bråk och alla förändringar.
Jag vill att allt ska vara så som det var innan.
Men den tiden kommer inte på ett bra tag.
Nu längtar jag tills nästa vecka så att jag får rå om mig själv.
Få lugn och ro, att bara få ta det lugnt.
Jag behöver lugn i min närvaro, men allt är bara stress hela tiden.
Får hoppas för min egen skull att allt kommer bli bra med tiden..

Av Eva Klingsby - 17 november 2013 20:47

Jag känner stor ånger/ångest för många saker.
Saker jag inte borde gjort och saker jag borde gjort, men annorlunda.
Men tyvärr går det inte att ändra på fast jag vill kunna göra det.

Många gånger önskar jag att jag bara kunde få göra många saker ogjort eller att jag skulle kunna fly från allt.
Men det är inte någon lösning.
Men finns inte lösningar på alla problem heller tyvärr fast man velat det.

Finns många saker man ångrar här i livet och många saker man vill ändra på fast det inte går.
Är bara att ta ett eller flera djupa andetag och gå vidare här i livet.

Av Eva Klingsby - 13 november 2013 22:15

Trött i både huvudet och kroppen, har ingen ork till något.
Orkar inte ens äta något och känner mig illamående.
Kände mig pigg och kry tidigare idag men inte nu.
Förstår inte vad som hände.
Vill bara sova hela tiden.
Orkar knappt hålla ögonen öppna.
Känns hela tiden som att jag ska ramla ihop eller behöva springa på toa.
Har aldrig känt mig så här tidigare.

Av Eva Klingsby - 12 november 2013 22:39

Det finns så många man litar på här i världen som visar sig vara det man hoppas på att dom inte skulle vara..
Jag ställde upp med tak över huvudet åt en person och den personen kunde inte ens ta hand om mitt hem.
Jag trodde att vi var nära vänner, bra vänner men det visade sig att det inte var så.
Det var sista gången jag hjälper någon med tak över huvudet.
Jag ställer upp för så många men jag får aldrig något tillbaka mer än massa skit!
Jag har blivit så otroligt trött på det nu.
Inte första gången jag hjälpt någon och inte fått annat än skit tillbaka.

Nu har jag iallafall bestämt att ingen kommer få någon hjälp av mig när det gäller att gå tak över huvudet, aldrig mer!
Jag har ställt ner foten hårt nu och den kommer inte kunna flyttas!

Är så less på att ställa upp på människor som bara ger mig skit tillbaka!

Nu blir det att skaka av sig den skiten och blicka framåt mot dom som ger mig glädje i livet och ställer upp för en.
Nya tag och nya möjligheter helt ny energi! :-D

Av Eva Klingsby - 11 november 2013 23:35

Hur kommer mitt liv se ut om några år?
Kommer jag må bättre än vad jag gör nu?
Kommer jag fortfarande vara tillsammans med min kille?
Kommer vi att vara förlovade eller gifta?
Kanske kommer jag bo i en annan staf eller ett annat land?

Finns så många tankar och funderingar, men var kan man hitta alla svar?
Kan man hitta svaren eller kommer dom med tiden?

Finns mycket man vill göra med livet, finns saker man vill uppleva men som man aldrig får komma i närheten av.

Vad ska man göra av livet?
Finns de något som får livet att bli bättre?
Kan man göra livet bättre?

Av Eva Klingsby - 10 november 2013 22:44

Ibland vet jag inte vad jag ska göra eller vad jag gör.
Jag vet inte vad jag gör som är rätt och fel.
Finns så mycket jag vill göra om och göra rätt.
Finns mycket jag gjort som jag vill ha ogjort.
Men jag vet att det inte går.
Jag önskar många gånger att man kunde vrida tillbaka tiden och börja om på nytt.

Av Eva Klingsby - 6 november 2013 23:40

Förvirrad

Ibland känner jag mig ensam och övergiven. Ibland känns det som att jag aldrig får vara ensam.
När jag väl är ensam så mår jag dåligt för att jag vill inte vara ensam.
Jag mår alltid dåligt när jag är ensamen, men ibland känner jag att jag skulle behöva vara ensamen.
Jag kan bli så förvirrad.
Vet inte hur jag ska kunna få må bra för att kunna vara ensam igen.
Förut kunde jag vara ensam utan att börja må dåligt men nu mår jag alltid dåligt ifall jag blir ensamen.


Kärlek

<3 Det finns ingen som kan eller är lika underbar som min underbara kille. <3
Han får mig att må så bra och jag känner mig trygg och älskade.
Han ger mig den kärlek jag behöver, han ger mig den trygghet jag förtjänar.
Han finns alltid där för mig.
Han bryr sig om mig, han vill att jag ska må bra och han ser till att jag mår bra och har allt jag behöver.
Finns ingen som varit så här rädd om mig någonsin och brytt sig om mig så här mycket. <3
<3 <3 Mitt hjärta slår för min underbara älskling <3 <3

Presentation

Glöm dina bekymmer, Imorgon kommer nya!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards